Aku?

My photo
Sabah, Malaysia
Blog Untuk Renungan Masa Depan Apabila Dah Bertongkat.. Namun Lalui Hidup Kita Di Dunia Realiti Semasa Meniti Ke Hari Tua.. Gunakan Blog Hanya Sebagai Medium Penggerak, Bukan Sebagai Diri Yang Bergerak.. Kerana Nyata Lebih Bermakna Dari Maya..

Saturday, September 10, 2011

Lari Tajuk _ Bila Hati Terluka, Aku Harap Ada Pontianak Datang Menghisap Darah..

Pada suatu hari yang diam membisu disebabkan 'hari' tidak dianugerahkan mulut oleh tuhan, aku berfikir kenapa apabila sesuatu kegagalan, atau sesuatu keputusan yang tidak memihak pada diri, dunia menggelarkan adalah sesuatu kelukaan. Lukanya pada hati dan hati yang merasa. Itu akan menjadi satu virus yang melemahkan semua anggota tubuh badan. Kesimpulannya luka itu hanya menyakitkan, tapi mana darahnya? Sebab itu aku fikir mesti pontianak dah datang menghisap darahnya...

Hahahha aku datang untuk mengarut dan mencarut lagi. Aku rindu abang pemez, mesti brother pemez bertambah poyo...

5 Sebab aku kurang berBLOGing  ( mesti dalam hati ababg pemez, ada ku kesah.. tak baca pun blog hang ) wahaha.. best2..

Sebab 1 : Aku bukan menulis blog, tapi aku menaip blog..
Sebab 2 : Aku bukan menaip blog, tapi aku menip perkataan dalam blog..
Sebab 3 : Aku bukan menaip perkataan, tapi aku menaip huruf-huruf untuk dijadikan satu perkataan dalam blog..
Sebab 4 : Aku bukan menaip huruf, Jari yang tekan-tekan keyboard dan menghasil huruf di skrin monitor setelah dipposes oleh motherboard yang dijana ole Ren serta tercas oleh power supply .. wahahah..
Sebab 5 : Hehehe aku lupa password nak masuk blog sendiri+malas cari-cari kat email +  malas nak mencarut + malas nak mengarut = dunia blog hanyalah maya yang serba temberang, gembira kehidupan ada di dunia realiti.

Aku sambung pasal hati terluka. Tapi tidak bermaksud aku patah hati. Ini juga adalah maya dalam pemikiran.. kononya disebabkan cinta hati tergores.. perghhh penipu, tak nampak ada pisau menggores.. atau "hatiku lebam disebabkan kata-katamu mencubit perasaanku.." atau " Perasaan ku bengkak disebkan caramu dan gayamu menumbuk-numbuk hatiku".. hahahha (kedak sik ada school jak hoh..)

(Hahaha done mencarut dan mengarut).. Tahap boring satria baja hitam sehinggakan mencari blog untuk mencarut.. pasnie nak godek-godek abang poyo plak.. hehehhe...

P/s :Habiskan masa anda pada realiti.. sesungguhnya itu lebih menjamin dalam menhindar segala virus nyata atau tersembunyi.. waka-waka eh eh..
Aku Tetap Aku Di sudut Aku Terus Memerhati_AmkaNsem

6 comments:

misya mialen said...

lama ko x update blog di..;;D slmt dtg semula aaa..hihih

kak lang said...

takot sama pontianak ok!!!, huhuhu

Fadzmie Mohamad said...

Betul bilang si Kak Misya tu. Tapi tidapa bah. Kami tunggu juga ko update blog ni. Hehe.

p/s: Sy rasa macam mau berkenalan pula sama abg pemez tu tau. Haha.

lieynanilaz said...

merapu yg ada isi takpe...haha..

anGah said...

mana ang pi?

Eida Arina said...

wah...lama x jenguk ini blog...apo koba???

.: KATA PADA KATA :.

...Semua hasil dari Otak Aku... Hati aku kaki support... Jari aku tolong ketuk-ketuk... Kalau aku tulis time minum copy...Aku sure letak gula sebagai ct rasa untuk pastenya...takut datang surat cinta...Tapi jarang minum copy sebab aku benci copy, aku suka air gunung yang bersih dan segar...

.: Hijau itu aku... Hebat itu mereka tu... Tokoh itu tertentu :.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox

Hak Cipta Terpelihara

Creative Commons License
aku dari sudut aku terus memerhati_amkaNsem by Aku.. Aku.. Aku.. Sang Pencinta is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Malaysia License.
Based on a work at akuakuakusangpencinta.blogspot.com.