Aku?

My photo
Sabah, Malaysia
Blog Untuk Renungan Masa Depan Apabila Dah Bertongkat.. Namun Lalui Hidup Kita Di Dunia Realiti Semasa Meniti Ke Hari Tua.. Gunakan Blog Hanya Sebagai Medium Penggerak, Bukan Sebagai Diri Yang Bergerak.. Kerana Nyata Lebih Bermakna Dari Maya..

Sunday, July 10, 2011

To _ MM Nita.. Macam Mana BAh ????

:)

Kalau dah taip MM tue, tiada lain la... Mari menarila.. Walaupun aku bagai kayu , batu dan simen jika dipaksa menari hahahaha..Pernah satu ketika dulu, aku.... hahah nahkan, mau menyimpang sudah.. hehhe
Tapi kan cute jak durang dua nih..eee geram..


Macam ngam jak jadi couple kan, cute menggetarkan jiwa jak yang awek tuh, yang lelaki malas mo komen, sebab aku lelaki hahaha.. Mesti aku jelos tahap gaban kalau dorang nie kapel.. ahaks jangan silap.. Pasangan adik beradik  bah nie.. MACAM MANA BAH ????
Kalau yang lelaki mesti mo cubit-cubit jak pipi yang perempuan tuh, yang perempuan pula mesti melepaskan geram di pipi si lelaki tue... Ceh... inda suka.. hahah inda suka kalau kamu-kamu buat begitu.. Aku lagi suka kalu kamu pi buang tenaga tekan-takan keypad, tekan-tekan jak macam nih >>Taip MM <jarak> NITA dan hantar ke 32999 . Sekarang !!!!
: Malas cakap lebih-lebih, untuk lebih lanjut lawat la SINI
: Tapi kan durang sudah wat persembahan separuh akhir semalam (9/7/11).. Yang terlepas tuh hah, ambik nih..




: Cute kan... Kalau aku mesti pi cari massage beuty terus nih..
So. Sempat lagi mo undi nie bah.. Bukan sebab Sabahans aku support nih,  aku suka sebab 'mabelos' lincah, berani dan penuh gaya.. erm dan dia cute ( yang awek ok) .. hahahah.. Sabahans tue no dua.. heheh


Jom undi supaya MM NITA terus mara ke FINAL. Boleh juga si Kakak pigi tengok final.. Hahaha...


P/s : Okeh... Undi .. cepat-cepat.. masih sempat...
Aku Tetap Aku Di sudut Aku Terus Memerhati_AmkaNsem

No comments:

.: KATA PADA KATA :.

...Semua hasil dari Otak Aku... Hati aku kaki support... Jari aku tolong ketuk-ketuk... Kalau aku tulis time minum copy...Aku sure letak gula sebagai ct rasa untuk pastenya...takut datang surat cinta...Tapi jarang minum copy sebab aku benci copy, aku suka air gunung yang bersih dan segar...

.: Hijau itu aku... Hebat itu mereka tu... Tokoh itu tertentu :.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox

Hak Cipta Terpelihara

Creative Commons License
aku dari sudut aku terus memerhati_amkaNsem by Aku.. Aku.. Aku.. Sang Pencinta is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Malaysia License.
Based on a work at akuakuakusangpencinta.blogspot.com.