Aku?

My photo
Sabah, Malaysia
Blog Untuk Renungan Masa Depan Apabila Dah Bertongkat.. Namun Lalui Hidup Kita Di Dunia Realiti Semasa Meniti Ke Hari Tua.. Gunakan Blog Hanya Sebagai Medium Penggerak, Bukan Sebagai Diri Yang Bergerak.. Kerana Nyata Lebih Bermakna Dari Maya..

Monday, July 11, 2011

To _ MM Nita Terus Mara

:)

Ahaks.. Belum lagi final la, tapi durang mara ke peringkat seterusnya... Ada penyingkiran lagi minggu depan.. wahahah.. Aku tidak tau apa-apa, aku tulis apa yang durang cakap-cakap.. Sebab aku rock malam nih.. layan gig TV9.. Macam Mana Bah ????.. : Prima vs Astro.. cool kan.. jangan jadi isu sudah.. Tapi tetap support MM Nita Bah..

: lupa.. Wajib tayang untuk cerita/promot MM Nita nie mesti ada gambar kan.. ambik nih.. Video persembahan terbaru (10/7/2011), ala belum ada di you tube pulak.. besok jak di update

Sumber : Si Kakak Punya FB
: Banyak lagi gambar-gambar durang dalam tuh.. Atau like jak FB Page MM Nita di SINI

: Pesanan Penting :

: Ingat saja-saja jak ka buat entri pasal durang nih.. ada la bah pesanan penting dari pihak keluarga atau kakaknya yang lebih tepat.. ( aku copy paste jak bulat-bulat apa dia cakap ah di FB nya)

"Sesiapa yg berada berdekatan KOTA KINABALU..kami perlu seramai yg boleh untuk sama-sama menyambut kedatangan MM NITA di airport KK hari selasa ini (12 julai 2011) dengan memakai apa jak jenis baju asalkan berwarna BIRU.....kalau boleh ramai2 la kita pigi sana..sebab astro juga akan datang buat rakaman...tolong bagi nama siapa yg mo sertai selewat2nya hari isnin ni...kata sokong so macamana bah?? "


: So sabahans yang dekat-dekat KK tuh apa lagi.. cakap support... Boleh la kenal-kenal dengan durang-durang nih yang kiut-miut.. Siap masuk ASTRO lagi free-free.. (ada claim ka, makan minum ka , pa ka? persoalan ditujukan kepada pihak keluarga) hahah.. joking.. Kalau namanya supporters, inda fikir semua tue kan.. Macam mana bah ???
: So, kalau setuju mau joint, pertanyaan di Buka dan bagi list keyakinan diri @ pengenalan diri kepada Manager merangkap kakak si MM Nita nih di SINI

: Cukuplah aku mengarut.. Support MM Nita.. (kim salam Norny, jap kakaknya sekali) hahaha.. Joking... Sabahans to Sabahans.. Tapi kita tetap Malaysian... Dari semenanjung pun boleh apa.. cute bah tue si Umar dan Norny tue, kalu cerita pasal menari.. perghhh.. memang best.. layan beb, yang tengok pun sakit pinggang kalau tidak  minum Anlene setiap hari.. So tiada kekangan untuk menjadi supporters MM Nita, Sabah ka, Sarawak ka mahupun Semenanjung, kita 1 Malaysia...

P/s : Aku tetap rock, walau jiwang sikit.. Wings memang tetap otai power gila babeng la.. perghhh  salute...
Aku Tetap Aku Di sudut Aku Terus Memerhati_AmkaNsem

4 comments:

Unknown said...

eyaa bah..
di sukung..!
alala, mo juga ku menyibuk.
tp ari slasa lg tu..
kalo ujung mggu mmg ku menyibuk tu..
kikiki

Sang Pencinta said...

jangan menyibuk.. inda mau.. menyaport bulih.. hahah

tiada istilah menyibuk bah, sama-sama kita support hahahha joking..

Marcella said...

kamu ni peminat mereka atau saudara mereka aau kenalan mereka???

betul2 sokong ye pencinta..=)

Sang Pencinta said...

@ marcella..

Macam biasa aku minat awek tuh.. kemiangan melanda hahah.. joking

Aku supporters..

.: KATA PADA KATA :.

...Semua hasil dari Otak Aku... Hati aku kaki support... Jari aku tolong ketuk-ketuk... Kalau aku tulis time minum copy...Aku sure letak gula sebagai ct rasa untuk pastenya...takut datang surat cinta...Tapi jarang minum copy sebab aku benci copy, aku suka air gunung yang bersih dan segar...

.: Hijau itu aku... Hebat itu mereka tu... Tokoh itu tertentu :.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox

Hak Cipta Terpelihara

Creative Commons License
aku dari sudut aku terus memerhati_amkaNsem by Aku.. Aku.. Aku.. Sang Pencinta is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Malaysia License.
Based on a work at akuakuakusangpencinta.blogspot.com.