Aku?

My photo
Sabah, Malaysia
Blog Untuk Renungan Masa Depan Apabila Dah Bertongkat.. Namun Lalui Hidup Kita Di Dunia Realiti Semasa Meniti Ke Hari Tua.. Gunakan Blog Hanya Sebagai Medium Penggerak, Bukan Sebagai Diri Yang Bergerak.. Kerana Nyata Lebih Bermakna Dari Maya..

Friday, July 15, 2011

To _ Update MM Nita

;)



: Sebelum aku start.. Aku cadangkan ambik tepon Taip MM20 <jarak>  Nita ... Send pigi 32999..
: Mereka akan berentap di separuh akhir pada 16/7/2011.. Besok la tuh.. Support-Support bah..

Ada yang cakap aku bersifat kenegrian (Sabah), ada yang cakap cari publisiti murahan.. Perghhh member2 lagi yang cakap tuh.. Hehehe memangla member-member yang cakap, dah member-member Sabahan jak yang baca Blog SANG PENCINTA nih.. Ada ku kesah, blog nie untuk 60 tahun akan datang kalau aku masih hidup wahahah.. Bahan bacaan menunggu mati kunun di samping ayat suci <<<----- Lari tajuk

: Aku serius support MM Nita sebab

1. Lincah di pentas.. ( kadang aku tidak tengok live tapi aku tengok Youtube)
2. Berani..
3. Cute menggetarkan jiwa..
4. Adik kepada member keras My Beleng ( Fanatik Liverpool )..  Kalau aku tidak wat entri nanti, mesti 'mejjok', tiada jersey Malaysia Dan MU nanti.. Minah tue bekhemah di Bukit Jalil sempena kedatangan Liverpool, so, dia tidak sempat wat entry MM Nita, aku jadi mangsa.. Tapi lepas tengok you tube, inda sia2 aku support.. BEST
5. Hati aku kata durang memang best, tapi malu-malu.. Biasalah Sabahan tetap malu2 tapi berisi...
6. Kakaknya friendlist FB aku.. wahahha .. cute lagi tuh..

(mesti yang no 4 dan no 6 itu jadi isu pas nih).. wahahah

: Tiada kaitan dengan publisiti murahan. Kalu kenegrian tuh memang ada sikit.. Sabahans Macam Mana Bah..

: Penat menaip.. Lawat la FB page durang di SINI kalau kamu mau jadi supporters. Tiada paksaan dalam bercinta.
Aku Tetap Aku Di sudut Aku Terus Memerhati_AmkaNsem

2 comments:

Fadzmie said...

Kasi manang diorang ging. Memang family aku (paling ganas la beliau perempuan) sapot diorang ni.

Sang Pencinta said...

@ Fadzmie.. Jangan lupa undi2 ging wahahha.. hehehe..

Best durang nih..

.: KATA PADA KATA :.

...Semua hasil dari Otak Aku... Hati aku kaki support... Jari aku tolong ketuk-ketuk... Kalau aku tulis time minum copy...Aku sure letak gula sebagai ct rasa untuk pastenya...takut datang surat cinta...Tapi jarang minum copy sebab aku benci copy, aku suka air gunung yang bersih dan segar...

.: Hijau itu aku... Hebat itu mereka tu... Tokoh itu tertentu :.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox

Hak Cipta Terpelihara

Creative Commons License
aku dari sudut aku terus memerhati_amkaNsem by Aku.. Aku.. Aku.. Sang Pencinta is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Malaysia License.
Based on a work at akuakuakusangpencinta.blogspot.com.