Aku?

My photo
Sabah, Malaysia
Blog Untuk Renungan Masa Depan Apabila Dah Bertongkat.. Namun Lalui Hidup Kita Di Dunia Realiti Semasa Meniti Ke Hari Tua.. Gunakan Blog Hanya Sebagai Medium Penggerak, Bukan Sebagai Diri Yang Bergerak.. Kerana Nyata Lebih Bermakna Dari Maya..

Sunday, June 19, 2011

Lari Tajuk _ Cik Yuyue

Malas nak taip.. Jum Joint Segmen "Pencarian Blog Terbaik 2011-blog list yuyue" <<-- Klik




commey jak header...

Wa tag..

Kak santek dah berpunya (Bunga Dan Sepet)
Dengan Kuasa Bulan (Moon.Rahdin)
Si Manis Merah "Lesung Pipi Tak Tahan" (Merahnya Mira) 

Hahhaha.. layan..
Aku Tetap Aku Di sudut Aku Terus Memerhati_AmkaNsem

8 comments:

Nasz said...

hehe..

jemput join segmen simple saya...

SEGMEN SIMPLE : SAYA SAYANG AYAH ...

Anonymous said...

blog Aku Aku Aku Sang Pencinta sudah menjadi yang terbaik...^_^

Sang Pencinta said...

@ domo mega.. Hahah.. terbaikkan hahha.. terbaik dari ladang gandum hahah

elnino de moona said...

msti join ka ni?...aish..;p

Misya Mialen said...

hahaha..pandai btul ko ambi hati aku aaah..;D santek kunun..padahal.hahahaha..ba, nnti aku ikut;D

Xx said...

hahaha lain juga itu tag ko pencinta . hihi lesung pipit tak tahan ahh . hehehe ok2 . aku layan tag ko . hehehe

Xx said...

hahaha lain juga itu tag ko pencinta . hihi lesung pipit tak tahan ahh . hehehe ok2 . aku layan tag ko . hehehe

Anonymous said...

@ Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa : hahaha.....org ckp betul main2 pulak....pape pon...blog ni mmg terbaik...layan ^_^

....: TAK BEST :.....

.: KATA PADA KATA :.

...Semua hasil dari Otak Aku... Hati aku kaki support... Jari aku tolong ketuk-ketuk... Kalau aku tulis time minum copy...Aku sure letak gula sebagai ct rasa untuk pastenya...takut datang surat cinta...Tapi jarang minum copy sebab aku benci copy, aku suka air gunung yang bersih dan segar...

.: Hijau itu aku... Hebat itu mereka tu... Tokoh itu tertentu :.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox

Hak Cipta Terpelihara

Creative Commons License
aku dari sudut aku terus memerhati_amkaNsem by Aku.. Aku.. Aku.. Sang Pencinta is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Malaysia License.
Based on a work at akuakuakusangpencinta.blogspot.com.