Aku?

My photo
Sabah, Malaysia
Blog Untuk Renungan Masa Depan Apabila Dah Bertongkat.. Namun Lalui Hidup Kita Di Dunia Realiti Semasa Meniti Ke Hari Tua.. Gunakan Blog Hanya Sebagai Medium Penggerak, Bukan Sebagai Diri Yang Bergerak.. Kerana Nyata Lebih Bermakna Dari Maya..

Wednesday, June 15, 2011

Lari Tajuk _ Kekuatan Dan kelemahan Brother Nasz

Nak Joint Segmen (before 15 jun 11.59 mlm) ---->> Tajuk : Kekuatan Dan Kelemahan Diri Aku @ Wa

Sempoi Dengan Pandangan Macho <<<--- Klik

Sebelum wa taip-taip kekuatan dan kelemahan wa, wa nak teka kekuatan Brother Nasz.. Kekuatannya ialah... lelaki jer yang tau.. ahakss.. Tak boleh lemah bab tue bro ahakss.. <<<--- Lari tajuk sudah..

Fokus2..

Kekuatan Wa :
: Sama dengan abang Nasz.. Lelaki... Tak percaya? nak try? Meh sini..
: Mudah cair dengan wanita. Pada wa Itu satu kekuatan. Pasang lebih dari sorang, tak salah kan. Ahakss
: Bila wa kata wa kuat, Wa kuat, Bila Wa kata wa lemah Wa lemah..<<--- senang bawa berunding ahaksss

Kelemahan wa:
: Tak kuat mana pun, temberang jer lebih..
: Terlalu handsome sehingga meluat mata memandang <<<--- Takbur, salah satu kelemahan kan ahaksss...
: Bila korang tengok dari jauh, mesti korang kata cenggini : Manusia ker alien mamat tuh? ahakss..
: Tapi bila dekat, korang mesti kate cenggini : Perghhh... nak no Fon... Tak pun cenggini : Nak sign~~ dengan lemah lembut. <<<---- kelemahan paling ketara, keyakinan yang melampau Ahakss...

P/s : Percayalah bahawa apa yang wa taip-taip kat atas adalah benar dari yang benar belaka.. <<--- yang nie jangan nak nilai.. hahaha
Aku Tetap Aku Di sudut Aku Terus Memerhati_AmkaNsem

4 comments:

Nasz said...

haha..saya tergelak tak henti2 baca entry..huhu..tapi thanx sebab join..

jom terjah entry geng2 lain yang join segmen ni gak..

LIST SEGMEN SIMPLE : KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU...

Zul fattah said...

haha.. kelakar siot..

| schaza | said...

adoi x boley blah.. btw nak no fone? hahaahaa :)

Nilam suhana said...

hahhaha.... kelakrlah... yer..kekuatan lelaki biar lelaki sahaja yang tau.. hahah.. semua lelaki punya kekuatan itu... jadi kelemahan lelaki juga sama aja.. wanita...

....: TAK BEST :.....

.: KATA PADA KATA :.

...Semua hasil dari Otak Aku... Hati aku kaki support... Jari aku tolong ketuk-ketuk... Kalau aku tulis time minum copy...Aku sure letak gula sebagai ct rasa untuk pastenya...takut datang surat cinta...Tapi jarang minum copy sebab aku benci copy, aku suka air gunung yang bersih dan segar...

.: Hijau itu aku... Hebat itu mereka tu... Tokoh itu tertentu :.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox

Hak Cipta Terpelihara

Creative Commons License
aku dari sudut aku terus memerhati_amkaNsem by Aku.. Aku.. Aku.. Sang Pencinta is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Malaysia License.
Based on a work at akuakuakusangpencinta.blogspot.com.